MAHMOUD BANI ASADI

اینجانب محمود بنی اسدی  ، از سال ۱۳89 در زمینه اکسل و حسابداری فعالیت خود را آغاز کرده و متناسب با بازار کار و نیاز کارمندان از جمله کارمندان حسابداری به ارتقای سطح خود پرداخته ام.

از سال 1390 فعالیت رسمی خود را در سایت مطالب کمیاب در اکسل و حسابداری شروع و با انتشار آموزش های رایگان در سطح مقدماتی و پیشرفته و همچنین ارائه دوره بی نظیر اکسل در سطح ایران توانسته ام کاربران زیادی را به حوزه اکسل علاقه مند نمایم .

 در تمامی این سال ها تلاش خود را کرده ام تا با بروز نگه داشتن اطلاعات خود و ارتباط مستقیم با کارشناسان خبره اکسل در سطح جهان و با برگزاری همایش های بین المللی با این اشخاص، نیاز های اساسی کاربران این حوزه را رفع نمایم. و برای اولین بار افزونه پروفسور اکسل را که یک افزونه حرفه ایی در سطح اکسل می باشد و قادر است نیازهای اساسی یک کاربر را در حوزه اکسل برطرف نماید ،تهیه و ارئه نمایم.

با ما در تماس باشید
در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان هستیم

پیج اینستاگرام

جدیدترین آموزش های اکسل را در صفحه اینستاگرام ما ببینید

سوابق آموزشی :

کلاس های خصوصی :
فعالیت اینجانب در زمینه آموزش اکسل بصورت کلاس های خصوصی در سطح (اکسل مقدماتی – اکسل پیشرفته- آموزش گوگل شیت، آموزش پاور بی آی ، آموزش VBA و….به بیش از 2000 ساعت تدریس خصوصی بوده که باتوجه به سطح فراگیر کلاس مورد نظر برگزار شده است .

آموزش های رایگان :
آموزش های زیادی به صورت آنلاین در صفحه اینستاگرام و یوتیوب بنده به اشتراک گذاشته شده است که کاربران علاقمند به حوزه یادگیری اکسل به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

پیج اینستاگرام softwaretrain با بیش از 110 هزار نفر علاقمند به یادگیری اکسل

پیج یوتیوب softwaretrain با بیش از 1800کاربر علاقمند به اکسل

کلاس های شرکتی:
با توجه به کاربرد اکسل در سازمان ها ، آشنایی با این نرم‌افزار برای متقاضیان و شاغلین در سازمان‌های مختلف، لازم و حیاتی است . برخی از کلاس های شرکتی و سازمانی که درخواست یادگیری اکسل را با بنده داشته اند و با موفقیت دوره ذکر شده را گذارنده اند  به شرح زیر می باشد .

baniasadi

سوابق کاری در زمینه حسابداری

  • حسابدار ارشد در شرکت دلتاپارس نهاده- عضو گروه بین المللی Debbane Saikali

  •  مدیر مالی و اداری  در شرکت آبگون زاینده رود

تحقیقات و مقالات

1 ) عضو کمیته تخصصی همایش حسابداری و مدیریت شیراز

2) مقاله بررسی رابطه ویژگی های غیرمالی با بازده سهام در شرکت اوراق بهادار تهران

3) مقاله جایگاه گزارش تفریق بودجه در ایفای مسئولیت پاسخگویی ­

4) مقاله رابطه بین مدیریت سود، کیفیت سود ، هموار سازی سود

5) مقاله الگو برداری ابزاری جهت ارتقای عملکرد سازمان ها

6) THE EFFECT OF LIFE CYCLE ON THE RELATIONSHIP BETWEEN FINANCING APPROACHES AND FIRM VALUE by Abbas Alimoradi Sharifabadi and Mahmoud Baniasadi Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences IS