دوشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۷
خانه - آموزش های کاربردی - آموزش اکسل - پروژه های اکسل - نرم افزار محاسبه کارکرد سال 97
نرم افزار محاسبه کارکرد سال 97

نرم افزار محاسبه کارکرد سال 97

پیرو درخواستهای مکرر همراهان همیشگی سایت مطالب کمیاب در حسابداری و خریداران نرم افزار محاسبه کارکرد سال ۹۶ که استقبال خوبی از آن توسط شرکت های دولتی و خصوصی شد نرم افزار محاسبه کارکرد سال ۹۷ در دوحالت ورود اطلاعات کارکرد همه پرسنل در یک فایل و ورود اطلاعات هر پرسنل در فایل جداگانه آماده گردید.

در ورژن جدید نرم افزار ضمن ارائه نسخه تک نفره می توانید هرتعداد پرسنل را در یک فایل نرم افزار داشته باشید و از گزارشات فوق العاده نرم افزار بهره ببرید. ضمنا در نسخه جدید علاوه بر امکانات قبلی امکانات دیگری شامل موارد زیر به نرم افزار اضافه شد:

– امکان ورود اطلاعات کارکرد برای همه پرسنل در یک فایل

– گزارش گیری کارکرد سالانه به تفکیک ماه با ورود کد پرسنلی هر یک از کارکنان

– ورود کلیه اطلاعات فقط در یک شیت و گزارش گیری به وسیله کد پرسنلی

– هایلایت اتوماتیک روزهای تعطیل به محض ورود تاریخ مورد نظر

-اضافه شدن گزینه غیبت و محاسبه کل روزهای غیبت در ماه و سال

– اضافه شدن گزینه مأموریت روزانه جهت محاسبه روزهای مأموریت در ماه و سال

– دسترسی های بیشتر به کاربران جهت اعمال برخی تغییرات

– تغییر ظاهر منوها و کلید ها

– رفع برخی مشکلات کوچک اعلامی توسط خریداران

 

خرید و دانلود

خرید و دانلود

  پس از پرداخت مبلغ نرم افزار (۶۵هزار تومان) لینک دانلود فایل به شما نمایش داده خواهد شد و همچنین لینک دانلود به آدرس ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.

همچنین اگر پس از خرید به هردلیلی در دانلود فایل با مشکل مواجه شدید فقط کافیست به آدرس تلگرام SoftwareTrainAdmins@ پیام دهید تا در اسرع وقت فایل نرم افزار برای شما ارسال گردد

 

امکانات نرم افزار:
ثبت ساعت کارکرد و گزارش گیری ماهیانه و سالیانه
ثبت ساعات مرخصی و مأموریت و گزارش ماهیانه و سالیانه
ثبت مرخصی های استحقاقی و استعلاجی و گزارش ماهیانه و سالیانه

امکان کسر ساعت نهار از کارکرد

ثبت ساعات تعطیلی شرکت و گزارش ماهانه و سالانه
محاسبه اضافه کار و کسر کار به صورت روزانه ، ماهانه و سالانه
امکان تعریف ساعت کار متفاوت برای پنجشنبه به صورت مجزا
گزارش ساعات تعطیل کاری و اضافه کاری در ایام تعطیل

محاسبه تعجیل و تأخیر به صورت جداگانه

 

ضمنا خریداران این محصول برای پاسخگویی به سوالات اکسلی در اولویت می باشند.

برخی از امکانات این نرم افزار به شرح زیر می باشد.

 

۱- امکان مشخص کردن ساعت ورود استاندارد به طوری که با مشخص کردن این ساعت اگر شخصی زودتر از آن وارد شرکت شد برای وی شروع کار همان ساعت استاندارد منظور گردد.
۲- اضافه شدن ستونی تحت عنوان وضعیت جهت مشخص کردن روزهای مرخصی و محاسبه روزهای مرخصی استحقاقی و استعلاجی شخص در ماه و کل سال
۳- برطرف شدن مشکل کسر ساعت مرخصی ساعتی از کارکرد روزانه، در این نسخه ساعتی که شخص در روز مرخصی ساعتی میرود از ساعت کارکرد روزانه کم نمیشود و فقط مجموع آن گزارش می شود.
۴- اضافه شدن شیت گزارش کلی شامل نمایش گزارشات کامل ساعات کارکرد ماهانه و سالانه، کارکرد جمعه ها به صورت ماهانه و سالانه، کارکرد تعطیلات بجز جمعه ها به صورت ماهانه و سالانه، تعداد روزهای مرخصی استحقاقی در ماه و سال، تعداد روزهای مرخصی استعلاجی در ماه و سال، ساعات اضافه کاری ایام تعطیل در ماه و سال ، ساعات اضافه کاری عادی در ماه و سال ، ساعات کسر کار در ماه و سال ، ساعات مرخصی ساعتی در ماه و سال و ساعات مأموریت در ماه و سال، گزارش ساعات تأخیر در ورود و تعجیل در خروج
۵- برطرف شدن برخی مشکلات جزیی اعلام شده توسط کاربران
۶- عدم استفاده از ماکرو جهت بالاتر بردن سرعت محاسبات و جلوگیری از برخی خطاهای احتمالی و کاربری ساده

 

همچنین اگر نیازمند یک نرم افزار حقوق و دستمزد جامع و کامل می باشید میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

نرم افزار حقوق و دستمزد سال۹۷

درباره‌ی محمود بنی اسدی (مدیر سایت)

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حسابداری مسلط به نرم افزارهای آفیس مخصوصا ورد و اکسل ، مدرس اکسل و نویسنده شش مقاله در سطح ملی و ISI، آشنا به نرم افزارهای مالی *** آیدی جهت ارتباط از طریق واتساپ و لاین : baniasadi67 ***

۲ نظر

  1. سلام چطوری میشه تلفنی مشاوره گرفت ممنون

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.