شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۶
خانه - آموزش های کاربردی - آموزش اکسل - پروژه های اکسل - نرم افزار محاسبه کارکرد سال 96
نرم افزار محاسبه کارکرد سال 96

نرم افزار محاسبه کارکرد سال 96

پیرو درخواستهای مکرر همراهان همیشگی سایت مطالب کمیاب در حسابداری و خریداران نرم افزار محاسبه کارکرد سال ۹۵ که استقبال خوبی از آن توسط شرکت های دولتی و خصوصی شد محدودیت ثبت یک پرسنل در نرم افزار برداشته شد.

در ورژن جدید نرم افزار می توانید هرتعداد پرسنل را در یک فایل نرم افزار داشته باشید و از گزارشات فوق العاده نرم افزار بهره ببرید. ضمنا در نسخه جدید علاوه بر امکانات قبلی امکانات دیگری شامل موارد زیر به نرم افزار اضافه شد:

– امکان ورود اطلاعات کارکرد برای همه پرسنل در یک فایل

– گزارش گیری کارکرد سالانه به تفکیک ماه با ورود کد پرسنلی هر یک از کارکنان

– ورود کلیه اطلاعات فقط در یک شیت و گزارش گیری به وسیله کد پرسنلی

– هایلایت اتوماتیک روزهای تعطیل به محض ورود تاریخ مورد نظر

-اضافه شدن گزینه غیبت و محاسبه کل روزهای غیبت در ماه و سال

– اضافه شدن گزینه مأموریت روزانه جهت محاسبه روزهای مأموریت در ماه و سال

– دسترسی های بیشتر به کاربران جهت اعمال برخی تغییرات

– تغییر ظاهر منوها و کلید ها

– رفع برخی مشکلات کوچک اعلامی توسط خریداران

همچنین در تاریخ ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ نرم افزار به ورژن ۳٫۱٫۶ ارتقا یافت و امکانات زیر به آن اضافه گردید.

  • محاسبه ساعت تأخیر در ورود و نمایش مجموع تأخیرها در گزارش کلی
  • محاسبه ساعت تعجیل در خروج و نمایش مجموع تعجیل ها در گزارش کلی

آپدیت نرم افزار سال ۹۶ برای کلیه خریداران این نرم افزار ارسال گردید.

خرید و دانلود

خرید و دانلود

قیمت این نرم افزار با توجه به توسعه و ارتقاء آن حدود ۱۵درصد نسبت به نرم افزار سال قبل افزایش قیمت داشته است. پس از پرداخت مبلغ نرم افزار (۴۰هزار تومان) لینک دانلود فایل به شما نمایش داده خواهد شد و همچنین لینک دانلود به آدرس ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.

همچنین اگر پس از خرید به هردلیلی در دانلود فایل با مشکل مواجه شدید فقط کافیست به آدرس تلگرام SoftwareTrainAdmins@ پیام دهید تا در اسرع وقت فایل نرم افزار برای شما ارسال گردد

 

فیلم آموزش نحوه کار با نرم افزار:

 

 

امکانات نرم افزار:
ثبت ساعت کارکرد و گزارش گیری ماهیانه و سالیانه
ثبت ساعات مرخصی و مأموریت و گزارش ماهیانه و سالیانه
ثبت مرخصی های استحقاقی و استعلاجی و گزارش ماهیانه و سالیانه

امکان کسر ساعت نهار از کارکرد

ثبت ساعات تعطیلی شرکت و گزارش ماهانه و سالانه
محاسبه اضافه کار و کسر کار به صورت روزانه ، ماهانه و سالانه
امکان تعریف ساعت کار متفاوت برای پنجشنبه به صورت مجزا
گزارش ساعات تعطیل کاری و اضافه کاری در ایام تعطیل

ضمنا خریداران این محصول برای پاسخگویی به سوالات اکسلی در اولویت می باشند.

در آخرین نسخه سال ۹۵ امکانات زیر اضافه شده بود که در نسخه جدید نیز امکانات فوق الذکر اضافه گردید.

۱- امکان مشخص کردن ساعت ورود استاندارد به طوری که با مشخص کردن این ساعت اگر شخصی زودتر از آن وارد شرکت شد برای وی شروع کار همان ساعت استاندارد منظور گردد.
۲- اضافه شدن ستونی تحت عنوان وضعیت جهت مشخص کردن روزهای مرخصی و محاسبه روزهای مرخصی استحقاقی و استعلاجی شخص در ماه و کل سال
۳- برطرف شدن مشکل کسر ساعت مرخصی ساعتی از کارکرد روزانه، در این نسخه ساعتی که شخص در روز مرخصی ساعتی میرود از ساعت کارکرد روزانه کم نمیشود و فقط مجموع آن گزارش می شود.
۴- اضافه شدن شیت گزارش کلی شامل نمایش گزارشات کامل ساعات کارکرد ماهانه و سالانه، کارکرد جمعه ها به صورت ماهانه و سالانه، کارکرد تعطیلات بجز جمعه ها به صورت ماهانه و سالانه، تعداد روزهای مرخصی استحقاقی در ماه و سال، تعداد روزهای مرخصی استعلاجی در ماه و سال، ساعات اضافه کاری ایام تعطیل در ماه و سال ، ساعات اضافه کاری عادی در ماه و سال ، ساعات کسر کار در ماه و سال ، ساعات مرخصی ساعتی در ماه و سال و ساعات مأموریت در ماه و سال
۵- برطرف شدن برخی مشکلات جزیی اعلام شده توسط کاربران
۶- عدم استفاده از ماکرو جهت بالاتر بردن سرعت محاسبات و جلوگیری از برخی خطاهای احتمالی و کاربری ساده

درباره‌ی محمود بنی اسدی (مدیر سایت)

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حسابداری مسلط به نرم افزارهای آفیس مخصوصا ورد و اکسل ، مدرس اکسل و نویسنده شش مقاله در سطح ملی و ISI، آشنا به نرم افزارهای مالی *** آیدی جهت ارتباط از طریق واتساپ و لاین : baniasadi67 ***

۶ نظر

  1. سلام آیا امکان اینکه کارکرد روزهای تعطیل نیز مانند روزهای عادی حساب شود وجود دارد یعنی می شود کلاً قوانین وزارت کار را جور دیگری تغییر داد؟ چون سیستم کارگاه ما بصورت روز مزدی هست و به تعداد ساعات کارکرد حقوق دریافت می شود و روز های تعطیل با حقوق ویا مرخصی با حقوق وجود ندارد

  2. با اینکه در اطلاعات اولیه ساعت کارکرد روز پنج شنبه را ۴ وارد کردم اما بازم این روز را مثل سایر روزها محاسبه می کند و اگر مثلا ۵ ساعت کارکرد داشته باشد میزند ۳ ساعت کسر کار به جای ۱ ساعت اضافه کار

  3. با سلام
    من شرکت خصوصی دارم و ساعت کاریمون به این شرحه : ۸-۱۲:۳۰ ، ۱۲:۳۰-۱۴:۳۰ استراحت ، ۱۴:۳۰-۱۷:۳۰
    و از ساعت ۱۷:۳۰ به بعد هم اضافه کاری محسوب میشه ، من هرچقدر دنبال برنامه های داخل نت گشتم که این شرایط رو بتونم روش پیاده کنم متاسفانه چیزی عایدم نشد
    شما میتونین کمک کنین؟ باید چیکار کنم؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.